Voici que le printemps

Yuhuuu! Nu har jag suttit och lyssnat på min sånglektion hela förmiddag, nu är det dags att praktisera. Jag ska nu till skolan för att skriva ut lite saker och kopiera och öva. Jag är verkligen helt övertygad om att det är våren som spritter i mig. Jag är lika lycklig och sprallig idag!

För övrigt har jag inga andra planer för dagen. Promenad lär bli av. Imorgon ska jag frälsa ytterligare en person till Werther. Jag drar med mig Jenny till operan (eller dra och dra. Hon springer gärna med i glad fart) där vi ska avnjuta denna vackra föreställning. Dessutom är det sista föreställningen!! Gå för tusan om ni inte redan varit där (eller gå igen ;))

Här är lite bilder från våra fina vårkvällar här i staden


Olof Palmes gata/Sveavägen


Sergels torg

Hornsgatan


Fröken Bladgren på Folkoperan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0