Aaaahhhhaaaaaaaaah

Jag vaknade 06.56 idag. 06! Alltså innan klockan sju. Nu sitter jag och lyssnar på sånglektionen från igår och tänker göra det några gånger för reflektion. Men gud, det händer grejer, det kan jag säga! Åhh, jag brista ut i toooooner! Aaaaaaaaaaaaaaa!

Det är verkligen en underbar känsla att få sjunga en riktigt bra ton, en ton som är grundad med ett bra stöd, en skön och avspänd hals med en bra öppning och med ögon, gomsegel och alla hålor i huvuvdet (jag har många som ni säkert förstår :P). När den liksom klingar, surrar, ringer i huvudet och man vill inget hellre än att få hålla den i en evighet och fylla den med mening och känslor! Åh, vad jag älskar att sjunga!

Men det gäller att ta tillvara på ögonblicken, för de är ännu fåtaliga och det dröjer länge innan jag hittar dem. Men ack, vad jag njuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0