Så sitter jag på operan igen och väntar på...

foto0705 (MMS)

Så sitter jag på operan igen och väntar på föreställningen av Tosca. Det verkar vara mycket folk ikväll och det betyder dessvärre sämre platser men å andra sidan betydligt trevligare stämning. En liten ändring bland de medverkande, eller snarare en ganska stor förändring (...) Marcus Jupiter har bytts ut mot Gunnar Lundberg. Honom har jag nog aldrig sett eller hört så det blir spännande. Ack ve, ack ve vad jag älskar opera och jag älskar operan. Btw, jag har ju tjatat om att unga ska besöka operan. Nu får jag betala tillbaka. En eller två eller tre...skolklasser är här. De sänker medelåldern till 15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0