Operahits-konsert

Men jag måste ju sova nu! Men jag har fastnat. Jag lyssnar på min sånglektion och tänker, känner och tänker. Jag lyssnar på ny repertoar och njuter. Det finns mycket vacker musik. Mycket vacker musik jag får sjunga, mycket vacker musik jag kommer få sjunga i framtiden men också mycket vacker musik jag aldrig kommer få sjunga.

Fast jag och Jenny har bestämt att vi i framtiden ska ha en konsert där vi sjunger precis de arior vi vill. Vi kommer bjuda på arior som Avant de quitter de ces yeux, Nessum Dorma, In questa reggia, Nattens drottning och sarastro. Det blir duett ur pärlfiskarna, ur Turandot och Carmen. Det blir en salig blandning, det bli en hit! Ni är alla varmt vällkomna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0