Måndagen till (min) ända

Nu har vi ätit middag och min lillasyster som imorgon ska göra sångprov till jazz på kmh är sprallig, nervös och lite jobbig, men det är ok. Det är ju därför jag finns här, för att möta just de känslorna. Imorgon väntar tidig uppstigning och pepp samt nedvarvning och lugn med en vän.

Jag är åter på bra humör, efter en svacka av deppighet som sköljde över mig i hm:s provrum. Nu är jag back on track!

Detta har varit min dag i bilder:


Frukost med lägenhetsannonser


och med solig utsikt.


En omväg till stan som ledde mig förbi vårt kära operahus


Inhandlade smink och medicin (fast inte på operan dåra...)


Och fick med mig en lillasyster hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0