Lugna töntiga?

Snart beger jag mig till stationen. Jag börjar gilla mitt nya fotgängar-liv. Med bra musik i öronen går alltid promenaderna på ett kick. Jag njuter till och med på vägen. Ändring blir det kanske när regn och annat otrevligt väder drar in, men det tar jag då.

Jag måste också erkänna en sak. Jag skäms lite, för jag har alltid tyckt att människor som gör det jag nu gör är töntiga och och fåniga (samma sak?). Jag började morgonen med att sätta på radion och den kanal som var på hette Lugna favoriter. Radion är fortfarande på och jag har inte bytt, jag gillar't. Men så känner jag mig lite töntig idag och därför behåller jag glasögonen på, dagen till ära.

Nu, skorna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0