Den som väntar på något gott, måste se till att fördriva tiden

Fy vilken frusen dag. Jag gick till centralen i morse, vilket tar ungefär en halvtimme med stram kjol och vinterskor, och jag har inte på hela dagen fått tillbaka värmen. Nu sitter jag under filt, med mystofflor och med min värmande dator i knäet och tänker att jag borde gå ut igen och bege mig till skolan för pianoövning.

Idag har jag för övrigt varit i Västerås hela dagen och med risk för att bli tjatig är jag så lycklig för mina sånglektioner. Det går så mycket framåt och jag blir ås lycklig och peppad av min pedagog. Jag börjar få upp rutinen att utnyttja väntetid på tåg till något bra, som att plugga eller studera människors beteende på stationen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0