Allas vår Nilsson

Efter galans slut var det givetvis mycket att tala om så jag och Jenny begav oss till vårt "det som stänger så sent-ställe" för att inte känna någon stress. Det blev snack om galan, om sång, om sångarna och om musik. Det blev snack om stil, hår och människor, om framtid och baktid. Det blev skratt och ärlighet och ljusa syner på framtiden.

Och med varsin ljudbok av Birgit Nilsson (givetvis läst av La Nilsson själv) i väskan begav vi oss hemmåt.

Imorgon är det musikhistoria och musikteori på schemat. Gissa om min kreativitet måste flöda på morgondagens lunch då jag snackade bort min komposition ikväll...


Hälsosamma Jenny äter hälsolax med hälsoris och hälsobulgur


Ohälsosamma Kajsa äter ohälsosam chokladkaka.


Godnattsagan är spikad ett tag framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0