Ahhhhh (Tosca-skrik)!

Alltså denna dag, denna söndag! Jag vaknar, mer trött än på länge, far till Västerås för att lyssna på gemensam sång, men sjunger istället på individuell lektion med Staffan. Jag går en runda på stan, går till stationen där det kryllar av ofräscha typer (är söndagar den officiella dagen för ofräscha typer?), jag sätter mig på tåget hem och plötsligt uppenbarar sig lång, stilig man (konduktören) med fantastiskt hår och vacker stämma. Väl i stockholm unnar jag mig en resa i tunnebanan (vilket jag ångrar. Blä för tunnelbana) och tar mig hem.

Nu sitter jag här och funderar på promenad. MEN min mp3 är död! Vad ska jag ta mig till?! Min mp3 är död, död! Jag vet inte vad som hänt, men jag är förtvivlad! Vi har känt varandra så länge, upplevt så mycket! Vad ska jag ta mig till nu?!

Jag kankse behöver ta en promenad för att få lite perspektiv på saker och ting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0