Verkligheten värker verkligen

Jag har som jag tidigare nämnt lätt för att drömma, att sväva lite ovanför. Jag älskar att drömma, jag älskar drömmar och jag vill ha mina drömmar som verklighet. Jag kan avsky verkligheten, att stå med båda fötterna på jorden och ändå är en stor del av mig egentligen precis så - med båda fötterna på jorden. Men nej, jag tycker inte om det. Jag jobbar med att gilla verkligehet, att gillar vardagen att inte ha så svårt med att ta tag i tråkiga saker. Jag jobbar med att ta ned mig själv på jorden då och då, liksom för att se till att jag inte helt och håller rört ihop det för mig. Men även om jag svävar ovanför, ser jag hela tiden marken, jag har ändå uppsikt. Jag ser vad jag slingrar mig ur och svävar över och ser konsekvenserna för det men har svårare att landa och ta tag i dem.

Men jag jobbar på det men det är verkligen inte lätt att leva i verkligheten när man sysslar med musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0