Tänk framåt!

Åh, vad jag vill tillbaka. Jag vill tillbaka i sängen, till mitt mysiga, fluffiga täcke och till min underabara kudde. Jag hade, som jag spått, mycket svårt att somna igår (igen). Vet inte vad som händer. Hur som helst, för att en dag ska lyckas ska man inte se bakåt, utan framåt. Därför ser jag med glädje fram emot den stund ikväll när jag åter får krypa ned i min varma säng.

Idag väntar pianolektion, övning, redovisning, övning, musikteori och ja, kanske träning. Jag är stolt över mig att jag är uppe, det trodde jag aldrig när klockan ringde för tre kvart sedan. Sen har jag ju inte precis kommit någon vart. Har duschat och ska nu göra iordning frukost. Det går inte undan precis...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0