Ta tag i sitt liv

Ok, jag har lite saker att erkänna. Jag såg hela, ja, jag menar hela säsong 3 av Mad Men igår. Förstår ni hur många timmar det är? Jag somnade vid halv tre och vaknade nu. Det är inget liv. Jag ska även erkänna att jag har lite svårt att förstå meningen med denna dag. Jag har inget inbokat, ingen tvättid, inget gympass, ingen som väntar på mig, inget ärende, inga planer. Jag drog upp persiennerna för att åter dra ned dem och krypa tillbaka i sängen. aah, snö?!

Ok, jag kan också erkänna att jag sällan kommer bli kvar här hela dagen. Det klarar jag inte av. Men vad är detta för dag egentligen?!

...jag måste helt enkelt hitta på något som gör denna dag. Klurar på den lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0