Se det positivt!

Jag är riktigt nöjd med denna dag. Jag har varit duktig och städat, skickat in resterande tentor och varit ute i regn och halka. Jag har tagit det lugnt, men ändå fått saker gjorda. Men något saknas. Vad jag saknar är barmark, långa promenader i Stockholm i skymningen. Jag saknar att kunna gå och gå utan att behöva parera och halka. Jag har lusten, men ja, med min tur finns inte riktigt möjligheten. Men jag är inte butter över det, jag gläds istället över vad denna dagen gett och ser verkligen fram emot vad morgondagen kommer ge, vilket jag tror är en hel del!

Snart går jag och lägger mig med förhoppningen om något finare drömmar och en lång härligt sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0