Sånglektion 17 januari

Har precis lyssnar igenom dagens sånglektion. Traditionsenligt anteckar jag och lägger in den på min mp3-spelare. Nej, jag har varken I-pod eller I-phone. Kalla mig omodern eller vad ni vill, men jag överlever. Hur som helst. Med reflektioner nedtecknade och dagens sånglektion på min spelare är jag redo att möta övningsrummet imorgon. Jag är så inspirerad och lycklig. Det kommer verkligen bli en underbar vår då jag får ta allt i lugn och ro, ingen repetoarhets. När jag dessutom får göra det med en sångpedagog jag verkligen förstår, som får mig att sjunga som aldrig förr och som utvecklar mig är ju definitivt ett plus. Så med mitt nya lugn är jag mer ivrig och full av förväntan och vilja än någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0