Livs-ledighet

Har idag tagit lite ledigt från livet. Förutom en hemsk teorilektion har jag mest varit hemma tillsammans med webb-tv, bok och min fruktskål. Jag ska kanske klargöra att teorilektionen inte var hemsk på grund av innehållet, det blir nog en bra kurs, utan jag var helt enkelt inte riktigt närvarande.

Hur som helst känns det skönt att få ta lite liv-ledigt. Det är som att åka på semester. Man blir lite peppad för vardagen igen. En vardag som några dagar nu bara känts grå, trist, kylig och menlös. Men nu har jag återhämtat mig. Imorgon är det fredag och för mig innebär det gehör och tvätt, städ och komma iordning. Oj, vad jag ska tvätta och oj, vad jag ska städa. Snart är Kajsa back-on-track. I feel it in my fingers and I feel it in my toes.

Godnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0