Lätta på slipsen..

Har gått till stan, träffat mysvän och köpt sångbok. Vi har stollat runt på Stadium, på Intersport och på Stadium igen. Vi har fikat och talat om livet, om att ta vara på varje sekund. Kanske är detta min bästa tid, jag borde ta tillvaka på allt bra jag har och njuta. Jag ska njuta av mitt liv, av mig själv och min omgivning. Är det bara jag eller är 2011 ett år då vi inte tar oss i kragen utan lättar på slipsen, knäpper upp några knappar och gör det vi drömmer om. Allt prat om världens undergång år 2012 ger i alla fall mig lite ångest. Och vem kan vara säker på att vi finns imorgon. Allt kan hända, och det på sekunder. Ta tillvara på dagen och natten säger jag!

Har du en dröm, förverkliga den. Har du ett mål, uppnå det. Har du en hemlig kärlek, gör den offentligt. Har du en vilja, låt den ske. Det tänker jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0