Jag lär mig

Det är en sak att vara spontan och en annan att vara tanklös. Jag tänker lära av mina erfarenheter och handla spontant därefter. Om några dagar åker jag hem till Stockholm och mitt avsked av Småland kommer inte bli likadant som i somras. Jag har haft ett bra lov, men jag längtar efter mitt eget liv. Jag längtar efter att leva mitt eget liv. Jag längtar att få pröva mina vingar.

Men som sagt, ett lov med sina goda stunder men även med sina besvikelser, med sin frustration och ilska. Med nya erfarenheter och lärdomar lever jag vidare i staden med stort S, med människor jag känner, människor jag kommer lära känna och med upplevelser jag kommer uppleva.

Men, som sagt, några dagar till här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0