Jag kom, jag såg, jag segrade och jag tröttnade

Herregud vilken dag. Ja, alltså inte har jag haft mycket att göra. Skulle på upprop i Västerås, ett upprop som tre andra också hade planerat att gå på, ett upprop som enligt mitt mail skulle vara mellan 16-19. Åh, massor med information tänkte jag. Nej, men ett "hej och välkomna" på en kvart fick vi. Ja, vilken synd att jag bokat en ej ombokningsbar biljett kl 20.04 då. Jag kom till Västerås, upptäckte Västerås och hann tröttna på Västerås. Imorgon ska jag dit igen men då vet jag att det kommer bli mer lyckad eftersom jag kommer dit för sånglektion. Jippie.

Det tar en timme till Västerås och det är en precis perfekt sträcka att pendla typ en gång i veckan. Man hinner inte göra något stort, men titta på lite saker. Man hinner inte dra med datorn, men lyssna på musik. Man hinner inte somna, men vila. Ja, en perfekt sträcka och imorgon kl. 08 är det dags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0