Jag är outtröttlig...eller var det tvärtom?

Ojoj, idag på morgonen hade Kajsa bråttom. Hon stängde av väckarklockan och tänkte att hon ju alltid hinner(och det stämmer ju...inte). Men hon hann idag.

Efter en extremt kort dag sitter jag nu hemma och planerar helgen och är öppen för föslag, givetvis.

Igår kväll gjorde jag något jag tror vi är för dåliga på. Jag var som sagt otroligt trött och med fin musik gick jag och la mig i sängen. Inte sova, bara ligga, glo och lyssna och låta tankarna flyga iväg. Minnen som kommer tillbaka, ljuva, hemska och likgiltiga. Känslor som väcks och längan som kommer tillbaka, längtan och saknad. Glädje över vad jag gått igenom, vad jag ska komma att gå igenom och vad jag är i just nu. Ibland väcks inte ens några känslor, ibland är det bara som om kroppen ställs på Stand By och hjärnan bara sollar igenom alla tankar. Skönt var det i alla fall.

Men ÄNDÅ var jag trött när jag vaknade idag. Vad är det med mig, liksom?! Det är ju inte normalt att sova 11 timmar för att fortfarande vara trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0