Historien upprepar sig?



Efter två koppar te och en halvtimme med tusen tända värmeljus, en filt omkring mig och mina nya och redan igångna mystofflor börjar vämren återvända till min kropp. Sakta men säkert. Jag hade en helt underbar promenad på Stockholms gator, jag kunde till och med njuta av den bitande kylan som satte sig på kinderna, på benen och händerna. Himlen klarnade upp och ett fantastisk ljus uppenbarade sig. Jodå, Stockholm är vackert.

Förhoppningsvis ska boendefrågan nu ordna sig. Kommer denna våren bli likt den förra? Det finns en stor risk/chans nu. Men med nya erfarenheter, nytt år och nya nyheter kommer det bli en än mer fantastisk och härlig vårtermin. Jag kan känna det, även om terminen fortfarande är likt ett blankt papper. Tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0