Första gången

Hemma. Trött. Lila nagellack. Röda läppar. Peppmusik and guess what?! Svart hårfärg i mina ägor. Jag ska idag bli av med min oskuld, det är första gången jag ska färga håret själv. Kommer det göra ont? Är det med rätt färg, eller borde jag vänta? Är jag verkligen redo?! 
Jag funderar fortfarande på om det är dumdristigt, men vad tusan, man måste våga. Jag måste våga göra saker jag är lite rädd för. Leva livet. Lite orolig är jag dock, eftersom jag inte har visat någon större talang på att färga innan. Jag hänvisar till händelsen i somras då jag skulle färga min kjol brun och den blev grön...

Dumdristigt må det vara, men ekonomiskt och, hey, det finns ju mössa!

Livet smakar ljuvligt just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0