En bra kombo?

Uppredardag. Jag ordnar upp csn, kikar på återresor, packar, skriver in scheman och planerar. Nu börjar lovet verkligen gå mot sitt slut och jag är sjukare än innan jag åkte hit. Det blir bra att komma upp till Stockholm och göra en undersökning. Annars ägnar jag de sista dagarna åt så mycket mys som möjligt (så mycket mer ansträngande kan det ju ändå inte bli med min hals).

När jag försöker pussla ihop mitt liv inför nästa termin håller jag tummarna och hoppas innerligt att allt ska gå ihop, att allt mer eller mindre ska fungera. Jag ska alltså kombinera 25% studier på musikhögskolan och 50% studier på kammarmusik i Västerås. Det kan bli så bra, låt oss också hoppas att det blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0