En bra känsla

Så var hyreskontraktet uppsagt. Den 15 mars flyttar jag officiellt ut härifrån. Synd, jag började känna mig hemma med illaluktande hiss, störiga grannar, full insyn och fula golv. Allvarligt hade jag faktiskt börjat gilla mitt lilla rum, liksom gjort mig hemmastadd, men nu är det slut med det. Den första februari flyttar jag dit jag flyttade nästan exakt ett år sedan. Det är ju rena turen att det gick att ordna. Det kommer bli bra, jag vet vad jag får och det är ett fint hem, fina människor och nära till skolan och stan.

Jag har faktiskt i allmänhet en ganska skön känsla i magen. Ikväll är en bra kväll för yoga, vilket jag nog ska försöka mig på att praktisera här på det fula golvet och med full insyn. Thank, God för persienner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0