eeeller...

...eller ligger man vaken och förbannar sina grannar. Ett tag funderade jag på att med nattlinnet, med håret åt alla håll och svullna ögon gå och knacka på och gorma åt dem att stänga av musiken. Men inte kan man be studenter stänga av musiken och dämpa festen när klockan bara är 23.

Hur som helst, jag somnade till sist och snart ska jag iväg och skriva kontrakt på min nya bostad. Skönt. Även om jag inte kommer ha en egen lägenheter har jag ett eget rum. Lite som nu, fast utan vilda fester och med ett stort och frächt kök som jag endast delar med EN fin person.

Nu, P2 och gröt.

Kommentarer
Postat av: Kiiiiing

Åh mina grannar spelar ALLTID hög musik fram till 04 på morgonen och dom är ändå 40 år gamla!

2011-01-29 @ 13:35:37
URL: http://kungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0