att leva i ovisshet

Efter en tur i tung snö och regn med Maskot intar vi båda soffläge och slår på en film. Det är skönt att komma ut och rensa lungor och huvud. Jag känner mig mer och mer stark i mig själv och de beslut jag tar.

Dock oroar jag mig också...såklart. Kommer mina csn-pengar som de ska, får jag bo kvar där jag bor nu och kommer scheman fungera att kombinera? Detta är frågor jag i nuläget inte kan ta reda på. På måndag hoppas jag få svar på om jag kan bo kvar. Om inte, blir det full rulle. Då måste jag hitta ny bostad på bara någon vecka. Jag kikar nu också såklart, men det ser inte ljust ut.

Men som sagt, det får jag ta då. Nu är det filmmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0