Zo-o-mbä, ä, ä, ä, ä, ä, å, å, å

Men herregud, efter lite mat blev jag en zombie. Kan knappt hålla ögonen öppna, så inte ett steg utanför dörren tänker jag ta om inte någon knackar på och vill ge mig några miljoner och en våning på strandvägen förståss. Då skulle jag överväga att lyfta och öppna dörren.

Imorgon är det Västerås för hela slanten. En heldag. Om det ska bli kul? Ja, men självklart! :) Tänk också vad utvilad jag kommer vara imorgon. Ja, denna veckan börjar ruskigt bra.

Jag har btw diskuterat med mig själv en stund och kommit fram till att jag ska sluta säga att jag är så trött. Det gör väl knappast mig piggare eller den jag pratar med heller. Så, hädanefter inget snack om trötthet eller dåligt väder.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heja Kajsa!:)

2011-02-07 @ 19:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0