Vad jag älskar

Jag älskar att umgås med vänner och bekanta. Jag älskar att träffa nya vänner och bekanta och umgås med dem. Jag älskar en halv liter vatten när jag kommer hem sent en kväll och jag älskar att städa undan innan jag går och lägger mig. Jag älskar nämligen att vakna i renhet. Jag älskar att dra upp persiennerna och bländas av sol och blå himmel. Jag älskar soft jazz om natten och opera om kvällen. Jag älskar också soft jazz till solskenet den där dagen, då jag strosar fram på stockholms gator och i djurgårdens grönska.

Det är så mycket jag älskar med livet och det är just det jag också ska fokusera på. Varför ens ägna en tanke åt något annat om jag inte måste. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0