Jag tar råd från hon med kaninen

Igår hade jag en bloggfri dag (som kanske ni som är inne här ändå märkte). Ett konstigt beslut kan man tycka, men där satt jag med tomt blad och det enda som kom upp i mitt huvud var dåliga saker. Igår var jag en dålig version av mig själv, jag behövde (och har behövt länge) en nytändning, något kul. Jag tränade och mötte sedan upp med Jenny-blivande baryton.

Hon gav mig skratt, goda råd, SATC-boxen och en bok. Herregud vad jag log och skrattade när jag läste denna bok. Och SATC, vad kan jag säga, jag blir inspirerad varje gång. Tack, Jenny, för att du nästan alltid vet vad jag behöver!


"Alla får ligga" av Henrik Fexeus och SATC-boxen


Jenny med sin livskamrat "Ninen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0