I gamla fotspår?

En liten promenad  blev lite längre och hur skön är inte luften i Stockholm ikväll och hur underbar är inte denna staden!? Älskar. Jag gick runt kvarteren och på ladugårdsgärdet. På vägen lös månen, kaknästornet, himlen och Stockholms stadsljus.

När jag svängde ut från Djurgården får jag syn på vårt lilla studentnäste på Gärdet som sticker upp ur landskapet som en liten kulle. Det får mig att tänka tillbaka på den tid som jag bott där. Jag tänker på hela hösten och vintern och ler. Om två veckor flyttar jag, och det är verkligen ett kapitel i sig jag lämnar och hur äckligt det må vara i mitt lilla boende har det ändå varit en underbar tid.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0