Fredag på riktigt

Så var det fredag och jag kom upp till gehöret. Varför kan man undra. Jo, det ska jag svara på. Jag fick ett sms på morgonen om att en tjej gärna ville komma och kolla på studentrummet som ju bara är mitt ett litet tag till. Ooook, tänkte jag då går jag på gehöret när jag ändå är vaken och så får hon komma efteråt. Jag angav en tid så jag skulle hinna städa undan, men hon ville komma så tidigt som möjligt.

Kajsa satte igång och panikstädade och fick iordning det så gott det går. Precis innan min lektion får jag ett sms till där hon ursäktar sig, men vill hellre ha en visuell visning. Så jag har städat som en galning och stressat som en idiot i onödan?!

Nejdå! Nu slipper jag ju städa i helgen och kan ägna mig åt trevligare saker. Men då är det stora frågan...VAD?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0