Från det ena till det andra och så vidare

Åh, vilken underbar dag det varit! Jag har bara i eftermiddag/kväll gjort en vid musikalisk resa från Guns n roses till Ida Falk Wiland via svenska körmusik och kristina från duvemåla. Men för att stanna vid Ida Falk Winland. Vilken röst! Jag har hört henne en gång live och ja, hennes uttryck i alla enkelthet är väldigt fångande. Hon är så inspirerande. Nå, nu må det vara att jag inte har en lika vacker och glittrande röst som henne (jag har väl annat...?) men ändå. Hon är en inspiration. Så hennes framförande av V'adoro pupille får avsluta denna fantastiska dag. Imorgon ska jag sjunga och tralla hela dagen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0