En eftermiddag i tvättstugan...

Ok, det var inte kul att tvätta idag. Allt började med att jag startade två stora tvättar ... när jag en timme senare kommer ned för att starta två ytterliga maskiner kommer jag på vad jag missat - tvättmedel. Grattis. Detta gjorde att mitt humör liksom sjönk till botten.

Mitt dåliga humör gick ut på en stackars liten man som tvättade samtdigt som jag. Jag var väl inte elak, men inte särskilt tillmötesgående heller. Jag gillar inte att tvätta inför publik, att någon ska stå precis bredvid när jag hänger upp mina underkläder i torkskåpet.

I och med att jag var så sent ute torkar kläderna nu i mitt rum. Lite otympligt, men det luktar ju gott i alla fall. Man får hitta lösningar och alla som funkar är bra. Nu kan jag slappna av igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0