Sista chansen!

Nu har jag snart gått en termin på en kammarmusikkurs i Västerås. Jag har fått en smak av vad programmet Kammarmusik kan ge och jag gillar smaken. Jag vill ha mer! Jag kommer söka till Kammarmusikprogrammet i Västerås för att jag trivs väldigt bra med min sånglärarinna där, med instuderaren, med ledningen och med atmosfären. Det andas ambition och vilja, glädje och omtänksamhet. Här känner jag att jag i min egen takt kan utvecklas dit jag vill. Min dröm är att bli operasångerska och jag vill att kammarmusikprogrammet ska bli en del av resa dit.

Därför söker jag...och för att få sjunga upp och ha lektioner i ett slott såklart, det är väl alla flickors dröm...eller?!

Sista anmälningsdagen imorgon! Skynda, skynda!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0