Nu knoppar jag in

Jag är så trött. På något sätt har det varit en intensiv vecka, trots att jag inte gjort så mycket. Det har varit tidiga mornar och sena kvällar. Det käns som om jag varje morgon har fått smyga runt för att inte väcka de andra och fått smyga in i lägenheten på kvällen för att inte väcka dem då.

Sånt där kan man ju aldrig riktigt förutspå, men nästa vecka blir det förhoppningsvis inte så sena kvällar...eller jo, sena kvällar får det gärna bli, men de sena mornarna klarar jag mig utan...

Nästa vecka är det sökningar till Operahögskolan här i Stockholm och jag har bara en sak att säga: Lycka till ni alla som ska söka!

Kommentarer
Postat av: Emelie

kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :)

2011-04-10 @ 21:39:04
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0