Längtan till landet

Nu, mina vänner, är det hög tid att knoppa in. Imorgon vankas gehör och övning, promenad och fredagskväll. Helgen är välkommen, då den på lördag bjuder på en fet, glammig och fantastisk SMASK-fest på skolan. Efter helgen ska jag äntligen få se mitt hemland igen. Jag åker till Småland för att sjunga Stabat Mater, umgås med familjen, andas skog och möta påsken som jag brukar - med middag, glädjesång i kyrkan och mys med familjen. Det blir två veckor av återhämtning och jag börjar längta nu.

Men först några dagar (och nätter...) fulla av fantastiska aktiviteter. God natt!




Senast jag var hemma såg trädgården ut sähär och äve om detta är vackert hoppas jag på en annorlunda utsikt när jag reser hem nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0