Konsten att ha kul med moral

Ibland kan jag känna mig som en moraltant. För drygt ett år sedan var det kanske värre, men då på ett annat sätt.

Då var jag osäker. Nu är jag säker, och då även säker på min sak. Jag kan ibland känna mig som en moraltant, men ibland känner jag mig galen. Jag är en person med moral och vett men är för den sakens skull inte tråkig. Jag bjuder gärna på mig själv och gör knäppa saker, men aldrig på någon annans bekostnad eller om det på något annat sätt är omoraliskt eller idiotiskt.

Jag är en perfekt balans av mig själv. Jag är inte vuxen, men jag är heller ingen trotsig tonåring. Jag är 21 och jag är som jag borde vid min ålder. Jag tar ansvar, men har förbannat kul när det passar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0