Hett, svett och ovett!

Igårkväll gick jag till Gärdet, i kavaj, för förfest. Känslan var väldigt somrig kan jag avslöja. En känsla som höll i sig på festen också där vi satt vid balkongen. Väl på ackis hade ljusgården förvandlats till festlokal. Det fanns bar, scen och massor med folk. Det var band, det var SMASK-bidrag och det var kareoke. Det var hett, svett och ovett och när väl musiken tonat ut (läs absurbt avstängts) blev det efterfest på Gärdet, efterfester som ju väldigt sällan blir något av.

Lite över fyra gör jag något väldigt, väldigt dumt, men behövligt. Jag gick hem från Gärdet. Det är idiotiskt och jag är glad att det inte hände något.Inte en människa var ute och gryningen var nära. Luften var ganska kylig, men det var skönt att rensa tankarna.


På väg till Gärdet


På väg hem från Gärdet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0