Fredag

Efter att ha sett Anna Skipper piska en ohälsosam person, bränner jag mig några bitar falukorv till middag och avnjuter dem med pasta och ketchup. Nu ska jag snart ut i denna underbara kväll för promenad. Jag kan inte få nog av detta väder, detta tillstånd!

Nu har jag helg och nu har jag lov. Imorgon är det en av de största händelserna på ackis i år, nämligen Smask-fest. Det blir ingen gala med gästartister, fancy jury eller sånt. Det blir en ruskig brakfest istället med livekareoke, band och massa glamour, och det är ju inte fy skam det heller. Det ska bli väldigt kul i alla fall.

Men nu. Fredagkväll som bjuder på promenad och hemmamys och egentid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0