B35 (Py tritti fym)

Är hemma efter teori-pepp-snack. Kanske gömmer det sig en liten kompositörska i mig? Hur som helst är det lätt att ha stora ambitiner och mindre lätt att uppfylla dem. Tid och kunskap sätter stopp i processen, men jag ska göra så gott jag kan.

Nu ska jag städa lite (vilket känns sådär kul när det är übervår ute) och sedan blir det kanske konsert på kmh. Ikväll ges latinamerikanska sånger och pianoverk, allt på konsert i lilla B35. Mer info här.

Jag håller ju på att ta mig an det spanska temperamentet och kanske kan lite sånger från Latinamerika hjälpa till. Dessutom är det en mezzo som ska medverka, och bara det är ju värt ett besök ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0