Valvaka med touch

Inte trodde väl jag att jag skulle sitta uppe på valvaka och med spänning följa utvecklingen och inte trodde väl jag, aldrig trodde jag att SD skulle få mandat i riksdagen! Vad händer egentligen?!

Hur som helst. Kvällen innehåller inte bara valvaka. Min hals är svullen så jag deppar lite och för att föra tankar åt annat håll dreglar jag över kläder på Net-a-porter. Jag röstar ja för följande...








Suck*

Men denna jäkla hals!! Imorgon ska jag bannemej ta mig i kragen och undersöka detta. Jag blir rädd, får ångest, blir arg, ledsen och orolig. Allt detta tar en massa energi, onödigt med energi. Bättre att kolla upp det.

Så, tillbaka o vaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0