Vaken!

Jag är uppe, idag ska jag minsann inte missa pianolektionen. Jag vaknade liksom igår med en igenkorkad hals och framför allt ett igenkorkat bröst. På ett sätt är det en lättnad att det är en förkylning och inte att jag gjort något fel i min sångteknik. Det är helt enkelt samma förkylning som svullnaden förra veckan, mennu har den letat sig ned en aning. Men sånt går ju att bekämpa, och kämpa gör jag. Frukt, eseritox, e-vitamin och c-vitamin plus inhandlad halsduk, mössa och stickade over-knee.

Jag låter inte detta ta ned mig. Men passet på sats idag får jag kanske ge upp, med tanke ¨på den obehagliga upplevelsen efter gårdagens. Synd...men nu sk ajag bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0