Toner i Kungsträdgården

Ok, morgondagen bjuder på allt möjligt, en hel dag med en salig blandning av aktiviteter. Jag ska träffa Jenny och friska upp musikteorin lite, sedan väntar snack med sångpedagogerna på skolan. Därefter hade jag faktiskt tänkt att försöka hinna ned till Kunsträdgården för en liten lunchkonsert. Elever från Operahögskolan's olika årskurser sjunger vackert för de som vill mellan 12.15-13.15. Unga talanger på väg vill man ju inte missa. Detta dels för sin egen inspiration, men även dels för att passa på. Om några år får man kanske betala skjortan för att se dem ;)

Efter denna lilla visit står sånglektion på schemat. Som Jag Längtar!! Det ska verkligen bli ruskigt roligt. Sedan är klockan hemdags och så småningom läggdags. Ingen träning imorgon alltså, men som sagt en massa annat skoj. Tiden går ju så fort när man har roligt och roligt ska jag verkligen ha imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0