Från otroliga tider och mot nya

Ikväll tänker jag på sommaren, men ikväll får jag inte längtan tillbaka. Ikväll ler jag och skrattar för mig själv. Vilken fantastisk och otroligt händelserik tid. Soundtracken var Kids-MGMT, Stay with me-The Ark, That's my name-Edward Maya, Natteravn-Rasmus Seebach. Sommarkvällarna var ljumma, dagarna var varma (i alla fall första delen av sommaren). Dagarna var lata och nätterna heta. Livet var härligt och vardagen långt borta.

Nu går vi mot höst. Jo, det gör vi faktiskt, men det känns ok. Det känns faktiskt mer än ok. Det kommer bli en sådan fantastisk höst, en fantastisk vinter och en fantastisk fortsättning. Sommaren var härlig och händelserik, men hösten kommer bli lik ingen annan.




Ikväll tänker jag på sommaren, men längtar till höst och kyla. Jag sneglar på lådan med vinterstövlar, jag sneglar på pälsen och på handskarna. Vad kommer vi få uppleva tillsammans? En sak vet jag, och det är att det blir mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0