Träääningsvärk en freeeeedag!

Freeedag mina vänner. En fredag utan gehörslektion. Yepp, yepp, yepp, den är inställd. Hur glad är jag på en skala mellan 1-10. 100! :)

Träääningsvärken var påtaglig idag när jag vaknade. Och vad hjälper bäst mot det? Jo, mera träning förståss, idag blir det shape med min blivande longlasting-kick-ass-operasångerska. 

Nu hinner jag handla och äta frukost i lugn och ro. Sedan blir det övning och gemensam sång. Sång ja, detta fantastiska fenomen. Tror att jag sjunger lite på "Seit ich ihn gesehen" idag på gemensam, även om jag helst velat sjunga Carmen, men jag får lugna mig tills jag kan den lite bättre.

Nu är det frukost som gäller. Åh, vad jag älskar min havregrynsgröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0