Thank god it's Friday!

Ja, nu fungerar internet igen och jag tror inte du kan förstå vilken lättnad det är! En hel del har hänt sedan sist och allt är till det positiva...typ allt i alla fall.

Jag har bland annat skaffat träningskort på SATS! Ja, du såg rätt, jag ska börja träna igen. Jag tränade med Jenny igår och fick en sådan kick, så nu finns ingen återvändo.

Allmänt börjar jag komma tillbaka till verkligheten, även om det är så otroligt mycket att göra, ärenden att springa och saker att handla...för vilka pengar? Jodå, Csn är på väg.

Ikväll blir det sångmys och i helgen kanske jag kan få lite tid till att göra mig hemmastadd i mitt nya rum...min nya garderob...min nya bostad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0