Söndagssysslor

Är nu nyss hemkommen efter en otroligt mysig brunch innehållande Formidabelt Folk, Film och Flera Fantastiska bröd! Någon kan verkligen det där med att baka, och det är inte jag...
Men äta och njuta kan jag, och det har jag gjort.

Nu fortsätter jag min genomgång av skivor, men snart är jag nog trött på konstig musik och ger mig nog ut på en promenix runt Djurgården med lite riktig musik i öronen. Vad som sedan är riktig musik får väl stanna hos mig, allt är relativt. Men promenera vill jag göra om jag bara kan få baken min upp från stolen och fötterna mina ner i promenadskorna. Med lite sats ska det nog gå (märk skillnad SATS och sats...även om sats i båda bemärkelserna stämmer)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0