Söndagsmorgon

Söndagsmorgon och jag missade min tvättid. Söndagsmorgon och jag går igenom den skivsamling som stod här när jag flyttade in. Söndagsmorgon och solen skiner. Söndagsmorgon och livet känns riktigt härligt!

Det är ganska spännande att gå igenom någon annans skivsamling, det kan säga en del om en person. I detta fall är det lite klurigt, men jag börjar få grepp om henne. Men det finns allt från Depeche Mode och Coldplay till Britney Spears och Destiny's Child. Jag tänker nog att Brittan, DC och liknande skivor är sådant som alla har i sin samling och är därför inte så viktigt att ta hänsyn till när jag klurar ut denna människa.

Snart ska jag bege mig till en klasskompis på brunch. Mysigt värre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0