Söndag idag

Lördag igår. En lördag som innhöll massa med smaskigheter. Träning, micro, tända ljus och fina filmer...och en tyst korridor.

Ja, nu har jag äntligen blivit med micro och hur ljuvligt smakade inte gröten idag på morgonen? För att fira att vi äntligen funnit varandra, micron och jag, tände jag mina hjärteljus och såg på romantiska filmer igår kväll. Vi hade det så mysigt, Mr Micro och jag.

 


Idag är det städning och tvättning på schemat, men även träning såklart. Min hals är dock inte riktigt ok än. Jag vet verkligen inte vad som är felet. Jag måste gå och kolla upp detta...snarast.

Hur som helst. Söndag idag. Sista dagen på denna vecka som gått i raketfart. Fortsätter det såhär dröjer det inte länge innan snön ligger på marken...Men jag har inget emot att tiden går fort.

Nähä, dags att bege sig ned i tvättstugans mörka vrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0