Longlasting-kick-ass-operasångerska!

Yes, It's saturday, och jag har inlett operation sanering. Jag inser nu att detta är något som kommer ta tid, men jag vill göra det grundligt. Inget slarv här inte!

Men nu måste jag vila från detta skitarbete och ut och fixa lite ärenden och öva en stund. Det blev ingen övning igår, så jag får ta det idag istället. Kanske hinner jag med ett litet träningpass också. Om min kära vän Jenny lever idag hade det varit trevligt med lite sällskap. Vi har nämligen gjort en deal - istället för att ta en fika, tar vi ett träningpass tillsammans! Och vårt mål är inte Beach 2011, utan Longlasting-kick-ass-operasångerska! Oh, yes! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAAA!! Du är så jäkla bra!

2010-09-04 @ 22:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0