La, la, la, la, laaaaa

Nu sitter jag med en fungerande mobil, en större väska, två nya lånade Operadvds (Tännhauser och Der Rosenkavalier) och på lördag blir jag en mirco rikare. Livet börjar ordna upp sig.

Att jag blir med micro i helgen gör att det öppnas en helt ny värld, en värld utanför Varma koppen currykyckling och Varma koppen grönsaker. Äntgligen kan jag få min havregrynsgröt på morgen!

Sådär allmänt börjar allt liksom lägga sig, ordna upp sig och jag känner mig lättare för var dag. Däremot blir jag tröttare och tröttare varje morgon. Jag vaknar och vänder mig igen, att gå upp känns som en omöjlighet. Idag var givetvis inget undantag, men när jag likt en zombie ändå lyckats genomgå morgonritualerna i form av frukost, dusch, påklädning och sminkning, och jag var påväg till skolan med musik i öronen blev var på ett sådant fruktansvärt bra humör. Luften jag andades vad höstluft, frisk och fräsch. Musiken var härligt energisk och solen sken på trädkronorna där löven faktiskt börjat skifta färg. Dagen hade potential och dagen har fortfarande potential. Jag ska ikväll träna på älskade SATS, där Cykling och core står på schemat.

Go mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0